ITIL® Foundation

ITIL - najprihvaćenija metodologija IT Service Management-a u mnogim organizacijama diljem svijeta. To nije standard, već najbolja praksa (engl. best practice) koju koriste tvrtke iz privatnog i javnog sektora. ITIL opisuje kako utilizirati resurse da korisnicima pruže kvalitetnu uslugu te kako organizirati procese, funkcije i uloge u IT Service Managementu. Dizajniran je da pojednostavni i standardizira „jezik koji koristi IT" te integrira metode i procese za rješavanja raznolikih izazova s kojima je suočen IT koji sežu od Change Management-a do Disaster Recovery-a ili Service Desk-a do Service Level Management-a. Vrijednost koju daje ITIL je ispunjenje visoko postavljenih ciljeva u pružanju IT usluga baziranih na poslovnoj strategiji tvrtke.

ITIL Foundation trodnevni je seminar na kojem ćete usvojiti temelje, principe i osnovne elemente IT Service Management-a baziranog na ITIL-u. Akreditirani ITIL voditelj seminara približit će Vam metodologiju i koncepte kako dizajnirati, upravljati i isporučiti IT usluge koje su „skrojene prema
poslovnim potrebama tvrtke, a da pri tome ne morate kretati od nule već koristite najbolju praksu u struci.

 

Cilj seminara

Kome je namijenjen seminar?

Svatko sa osnovnim znanjima IT-a ili uključen u IT Service Management svakako je kandidat za seminar.

Posebnu korist od seminara imaju IT manageri, zaposlenici IT odjela, osobe iz Proces Management-a, članovi HelpDesk i/ili ServiceDesk tima, IT konzultanti, davatelji IT usluga, sistem integratori, Business Manager-i...

Trening ITIL Foundation organiziran je tako da daje logičan pregled metodologije, a polaznici će dobiti osnovno znanje o ITIL terminologiji, ulogama, procesima, funkcijama, strukturi i ključnim konceptima.

Cilj ITIL Foundation seminara je da polaznici ovladaju ITIL terminologijom, strukturom i konceptima te shvate osnovne principe Service Management-a.

Seminar prolazi kroz pet osnovnih dijelova koji pružaju cjelokupan pogled na IT i njegovu integraciju s poslovanjem tvrtke. Tih pet djelova su:

Service Strategy – obuhvaća dizajn, razvoj i implementaciju Service Manegementa. Osigurava da su svi poslovni i strateški zahtjevi tvrtke uzeti u obzir te sadržani u samoj strategiji i razvoju IT organizacije i usluga koje pruža.

Service Design – smjernice u dizajnu novih ili promjenjenih usluga, spremnih za implementaciju u živoj okolini

Service Transition – smjernice za upravljanje promjenama, uzevši u obzir rizike i kvalitetu, istovremeno osiguravši da operativni dio IT-a može upravljati promjenama u kontekstu ICT infrastrukture

Service Operations – metode i smjernice upravljanja ICT infrastrukturom na dnevnoj bazi.

Continual Service Improvement – referencira se na cijeli Service Management Lifecycle. Identificira prilike za poboljšanje efikasnosti i efektnosti procesa te troškova vezanih uz pružanja usluga.

 

Certifikacija

Certifikacija nije obavezna, ali je u svakom slučaju preporučljiva. Provodi se zadnji dan seminara, od strane ovlaštenog certifikatora.

Termin i kotizacija

04.10. - 06.10.2017, Zagreb,

Dva polaznika iz iste organizacije: 525 EUR  + PDV

Jedan polaznik: 735 EUR + PDV 

Rana prijava (do 26.09.2017) - 15 % popusta

Ispit traje 75 minuta i sastoji se od 40 a, b, c, d (tzv. multiple choice) pitanja. Za polaganje ispita potrebno je imati 65% točnih odgovora (26/40).

Cijena ispita je 170,00 EUR + PDV po polazniku. Ukoliko prijavite seminar s Intermediate Level-a -> troškove polaganja Foundation ispita snosimo mi!

Uspješnom certifikacijom stječete dva boda u ITIL certifikacijskoj shemi.

 

 

 

Preduvjeti

Načelno, nema posebnih preduvjeta za sudjelovanje. Poznavanje osnovnih pojmova iz IT-a, ali i vlastitog poslovnog okruženja je prednost.

Rezervacije i informacije

itego element d.o.o.

tel: +385 (0)98 381 942

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

web: http://www.itego.hr 

Literatura

Polaznici dobivaju svu potrebnu literaturu koja se sastoji od:

  • materijala sa predavanja
  • primjera ispita za certifikaciju
  • ITIL poster
  • ITIL rječnik
  • ITIL Syllabus

 

 

 ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited