ITIL4_flyer

ITIL® 4 općenito

ITIL pruža organizacijama najbolju praksu za IT Service Management (ITSM) i preko 30 godina vodi ITSM industriju smjernicama, treninzima i certifikacijom.

Svrha ITIL® 4 je pružiti organizacijama praktičan i fleksibilan okvir koji ih podržava na njihovom putovanju u novi svijet digitalne transformacije, pomažući im posložiti njihove ljudske, digitalne i fizičke resurse u nadmetanju sa modernim i kompleksnim sustavima.

O ITIL® 4 Foundation

Demonstrira moderan pristup upravljanju IT uslugama, pruža razumijevanje zajedničkog jezika  i ključnih koncepata (kako unutar IT-a, tako i s poslovanjem tvrtke) te omogućava organizacijska poboljšanja korištenjem ITIL® 4.

Edukacija ITIL® 4 Foundation je osmišljena kao uvod u ITIL® 4 i omogućava kandidatima da gledaju na IT Service Management kroz novi end-to-end operativni model za stvaranje, realizaciju i konstantno poboljšanje tehnoloških proizvoda i usluga.

Kome je namijenjen seminar?

Svatko sa osnovnim znanjima IT-a ili uključen u IT Service Management svakako je kandidat za seminar. Posebnu korist od seminara imaju IT manageri, zaposlenici IT odjela, osobe iz Proces Management-a, članovi HelpDesk i/ili ServiceDesk tima, IT konzultanti, davatelji IT usluga, sistem integratori, Business Manager-i...

Trening ITIL Foundation organiziran je tako da daje logičan pregled metodologije, a polaznici će dobiti osnovno znanje o ITIL terminologiji, ulogama, praksama, strukturi i ključnim konceptima.

Preduvjeti - nema posebnih preduvjeta za sudjelovanje. Poznavanje osnovnih pojmova iz IT-a, ali i vlastitog poslovnog okruženja je prednost.

Što dobivate s ITIL® 4 Foundation seminarom i certifikacijom?

ITIL® 4 edukacija i certifikacija omogućuju poslodavcima biti spreman za izazove u IT Service Management-u (ITSM), opremljeni vještinama i stručnošću baziranim na najboljoj praksi (eng. best practice) u struci.

ITIL edukacija će Vam omogućiti da:

  • ne krećete od početka već da iskoristite višedesetljetno znanje bazirano na praktičnim iskustvima u IT Service Mangement-u
  • optimalno rasporedite budžet za edukciju i pripadajući ROI
  • ispunite sve zahtjevnije zadatke postavljene pred Vas i Vašu organizaciju
  • kroz poboljšanje osobne učinkovitosti demonstrirate vrijednosti pokretane IT-jem
  • smanjite rizike koje loše upravljane IT usluge mogu prouzročiti, štiteći na taj način svoje radno mjesto, poslovanje tvrtke i, najvažnije – klijente

Za one koji rade sa Lean, Agile i DevOps – ITIL nudi proširenu osnovu. Koristeći ih zajedno, oni Vam mogu pomoći otključati još veću poslovnu vrijednost.

Konačno, ITIL Vas povezuje s vodećim IT profesionalcima i organizacijama kroz globalni, zajednički jezik.

Sadržaj seminara

Termin i kotizacija

24.09. - 25.09.2019, Zagreb,

Dva polaznika iz iste organizacije: 455 EUR + PDV

Jedan polaznik: 650 EUR + PDV

Prijave do 10.09.2019 - 10 % popusta

Nova certifikacija Vas vodi kroz Service Value System (SVS) koji pruža integriranu sliku o tome što to zaista znači pridonijeti poslovnoj vrijednosti.

ITIL® 4 Foundation će Vam pružiti razumijevanje:

  • holističkog pristupa pri ko-kreaciji i održanju vrijednosti za proizvod i pružene usluge,
  • vodeća načela ITIL® 4
  • četiri dimenzije upravljana uslugom,
  • ključne koncepte Lean IT, Agile i DevOps i zašto su važni za isporuku poslovne vrijednosti,
  • proširenje sa ITIL procesa na prakse.

Ispit i certifikacija

Rezervacije i informacije

itego element d.o.o.

tel: +385 (0)98 381 942

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

web: www.itego.hr

Certifikacija nije obavezna, ali je u svakom slučaju preporučljiva. Provodi se zadnji dan seminara, od strane ovlaštenog certifikatora. Cijena je 200 EUR + PDV

ITIL® 4 Foundation ispit traje 75 minuta i sastoji se od 40 pitanja s višestrukim izborom. Za uspješno položen ispit potrebno je imati minimalno 65% (28/40) točnih odgovora.

Literatura

Polaznici dobivaju svu potrebnu literaturu koja se sastoji od:

  • materijala sa predavanja
  • primjera ispita za certifikaciju
  • ITIL poster
  • ITIL rječnik
  • ITIL Syllabus