ITIL® Intermediate Service Operation

ITIL - najprihvaćenija metodologija IT Service Management-a u mnogim organizacijama diljem svijeta. To nije standard, već najbolja praksa (engl. best practice) koju koriste tvrtke iz privatnog i javnog sektora. ITIL opisuje kako utilizirati resurse da korisnicima pruže kvalitetnu uslugu te kako organizirati procese, funkcije i uloge u IT Service Managementu. Dizajniran je da pojednostavni i standardizira „jezik koji koristi IT" te integrira metode i procese za rješavanja raznolikih izazova s kojima je suočen IT koji sežu od Change Management-a do Disaster Recovery-a ili Service Desk-a do Service Level Management-a. Vrijednost koju daje ITIL je ispunjenje visoko postavljenih ciljeva u pružanju IT usluga baziranih na poslovnoj strategiji tvrtke.

ITIL Intermediate Service Operation samo je jedan u nizu seminara s Intermediate nivoa u ITIL certifikacijskoj shemi.

To znači da ćete, nakon znanja usvojenih na Foundation nivou, krenuti dublje istražiti segment kojim se velika većina bavi na dnevnoj bazi - Service Operation. Osim što ćete naučiti više detalja o IT Service Management-u (ITSM), principima, tehnološkim rješenjima i organizaciji, jedan dio seminara će se baviti aktivnostima, procesima i funkcijama. Sigurno su Vam poznati Service Desk, Incident Management, Problem Management...

 

Cilj seminara

Kome je namijenjen seminar?

Seminar je namijenjen svima koji su aktivni u operativnim aktivnostima vezanim uz IT usluge kao i managementu:

  • CIO/CTO
  • Voditelji (grupa, sektora ili dugih org. jedinica)
  • IT konzultanti
  • Arhitekti/dizajneri IT rješenja i/ili usluga
  • IT auditori
  • Manageri informacijske sigurnosti
  • IT profesionalci koji do vremena provode u operativnim aktivnostima
  • Svi oni koji su uspješno certificirali ITIL Foundation i žele napredovati prema ITIL Expert certifikatu

Cilj ITIL Service Operation seminara je da polaznici uđu dublje i detaljnije u koncept, metodologiju, procese i funkcije Service Operation-a te da mogu primijeniti usvojenja znanja u vlastitoj organizaciji.

Tako će polaznici, kroz niz primjera iz prakse, naučiti o:

  • Principe Service Operation-a
  • Općenito o Service Operation-u
  • Service Operation Procese
  • Aktivnosti za pojedine procese odnosno funkcije
  • Service Operation Funkcije
  • Tehnologiji
  • Implementaciji
  • Rizike, izazove, kritične faktore uspjeha...
  • ...a na mnogim primjerima vidjeti kako to funkcionira u praksi

 

 Certifikacija

 Seminar uključuje i pripremu za certifikaciju (verificiranu od Axelos ltd.) kroz primjere i probne ispitne.

Certifikacija, koja slijedi nakon seminara, nije obavezna ali je svakako preporučljiva. Provodi se (u dogovoru s kandidatima za ispit) zadnji dan seminara, od strane ovlaštenog certifikatora.

Termin i kotizacija

22.11. - 24.11.2017, Zagreb,

- Dva polaznika iz iste organizacije: 920 EUR + PDV

- Jedan polaznik: 1.150 EUR + PDV 

- Posljednji seminar u 2017 - 20% popusta na seminar

Service Operation certifikacijski ispit
 
 Tip

 - 8 multiple choice pitanja

 - scenarij (mini case study) uz svako pitanje

 - 4 moguća odgovora (gradacija bodova obzirom na točnost odgovora)             

 Trajanje  120 minuta
 Prolaznost  28/40 bodova (70%)
 Preduvjeti  

 

 - ITIL Foundation certifikat 

- Polazak seminara (ITIL SO)

 

 Bodovi  3 boda u ITIL certifikacijskoj shemi
 Cijena  270 EUR (u Kn) + PDV

 

 

 

 

Preduvjeti

ITIL Foundation (po reviziji v3) jedini je preduvjet za polazak seminara..

Rezervacije i informacije

itego element d.o.o.

tel: +385 (0)98 381 942

e-mail: itil@itego.hr

web: http://www.itego.hr 

Literatura

Polaznici dobivaju svu potrebnu literaturu koja se sastoji od:

  • materijala sa predavanja
  • primjera ispita za certifikaciju
  • ITIL poster
  • ITIL rječnik
  • ITIL Syllabus

 

 

 

 

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited