ITIL® 4 općenito
ITIL pruža organizacijama najbolju praksu za IT Service Management (ITSM) i preko 30 godina vodi ITSM industriju smjernicama, treninzima i certifikacijom. Svrha ITIL® 4 je pružiti organizacijama praktičan i fleksibilan okvir koji ih podržava na njihovom putovanju u novi svijet digitalne transformacije, pomažući im posložiti njihove ljudske, digitalne i fizičke resurse u nadmetanju sa modernim i kompleksnim sustavima.
ITIL® 4 Foundation
Edukacija demonstrira moderan pristup upravljanju IT uslugama, pruža razumijevanje zajedničkog jezika i ključnih koncepata (kako unutar IT-a, tako i s poslovanjem tvrtke) te omogućava organizacijska poboljšanja korištenjem ITIL® 4.
ITIL® 4 Foundation je osmišljen kao uvod u ITIL® 4 i omogućava kandidatima da gledaju na IT Service Management kroz novi end-to-end operativni model za stvaranje, realizaciju i konstantno poboljšanje tehnoloških proizvoda i usluga.
Provedba seminara
Seminar se provodi u učionici i online (virtualna live učionica). Stoga, ukoliko ne želite, ne morate napuštati svoje mjesto boravka, možete biti bilo gdje a da Vam je dostupan Internet – i odslušati semninar.
Seminar počinje u 9:00 i završava u 16:00 sati i uključuje pauzu.
Termin
16.09. – 18.09.2024
Cijena seminara
Za više polaznika iz iste organizacije odobravamo dodatni popust a cijena uključuje seminar (sa svim potrebnim materijalima), e-book “ITIL4 Foundation” i voucher za polaganje certifikacijskog ipita
- Cijena seminara – 1.025,00 EUR + PDV
Kome je namijenjen seminar?
Svatko sa osnovnim znanjima IT-a ili uključen u IT Service Management svakako je kandidat za seminar. Posebnu korist od seminara imaju IT manageri, zaposlenici IT odjela, osobe iz Proces Management-a, članovi HelpDesk i/ili ServiceDesk tima, IT konzultanti, davatelji IT usluga, sistem integratori, Business Manager-i…
Trening ITIL Foundation organiziran je tako da daje logičan pregled metodologije, a polaznici će dobiti osnovno znanje o ITIL terminologiji, ulogama, praksama, strukturi i ključnim konceptima.
Preduvjeti – nema posebnih preduvjeta za sudjelovanje. Poznavanje osnovnih pojmova iz IT-a, ali i vlastitog poslovnog okruženja je prednost.
Što dobivate s ITIL® 4 Foundation seminarom i certifikacijom?
ITIL® 4 edukacija i certifikacija omogućuju poslodavcima biti spreman za izazove u IT Service Management-u (ITSM), opremljeni vještinama i stručnošću baziranim na najboljoj praksi (eng. best practice) u struci.
ITIL edukacija će Vam omogućiti da:
- ne krećete od početka već da iskoristite višedesetljetno znanje bazirano na praktičnim iskustvima u IT Service Mangement-u
- optimalno rasporedite budžet za edukciju i pripadajući ROI
- ispunite sve zahtjevnije zadatke postavljene pred Vas i Vašu organizaciju
- kroz poboljšanje osobne učinkovitosti demonstrirate vrijednosti pokretane IT-jem
- smanjite rizike koje loše upravljane IT usluge mogu prouzročiti, štiteći na taj način svoje radno mjesto, poslovanje tvrtke i, najvažnije – klijente
Za one koji rade sa Lean, Agile i DevOps – ITIL nudi proširenu osnovu. Koristeći ih zajedno, oni Vam mogu pomoći otključati još veću poslovnu vrijednost. Konačno, ITIL Vas povezuje s vodećim IT profesionalcima i organizacijama kroz globalni, zajednički jezik.
Sadržaj seminara
Nova certifikacija Vas vodi kroz Service Value System (SVS) koji pruža integriranu sliku o tome što to zaista znači pridonijeti poslovnoj vrijednosti.
ITIL® 4 Foundation će Vam pružiti razumijevanje:
- holističkog pristupa pri ko-kreaciji i održanju vrijednosti za proizvod i pružene usluge
- vodeća načela ITIL® 4
- četiri dimenzije upravljana uslugom
- ključne koncepte Lean IT, Agile i DevOps i zašto su važni za isporuku poslovne vrijednosti
- proširenje sa ITIL procesa na prakse
Seminar je dio naše ITIL edukacije.
Ispit i certifikacija
ITIL® 4 Foundation ispit traje 75 minuta i sastoji se od 40 pitanja s višestrukim izborom. Za uspješno položen ispit potrebno je imati minimalno 65% (28/40) točnih odgovora.
Certifikat je međunarodno valjan.
Literatura
Polaznici dobivaju svu potrebnu literaturu koja se sastoji od:
- materijala sa predavanja
- e-book “ITIL4 Foundation”
- dva primjera ispita za certifikaciju
- ITIL rječnik
- ITIL Syllabus
Više – na stranicama Axelos-a
Uvjeti otkazivanja seminara
U opravdanim slučajevima (npr. premali broj prijava ili opravdana spriječenost predavača) ITEGO ELEMENT zadržava pravo izmjene termina održavanja seminara. Kandidat može otkazati prijavljeni termin najkasnije dva tjedna prije početka seminara, pri čemu ITEGO ELEMENT u cijelosti vraća do tada uplaćeni iznos. Za kandidate koji su prijavili termin, a nisu ga otkazali, ili su ga otkazali u periodu manjem od dva tjedna prije početka seminara, ITEGO ELEMENT može zadržati ukupan ugovoreni iznos.