

ITIL
što je to?
Baza znanja

Tranzicija s ITIL® 3 na ITIL® 4
Objavom nove verzije, dosadašnje ITIL certifikacije ne prestaju biti važeće. Dapače, postoji...

10 ključnih razlika između ITIL® 3 i ITIL® 4
Globalizacija, rast i razvoj organizacija, tehnologija, (kontinuirana) promjena u poslovanju…samo su od...

Općenito o ITIL-u
ITIL pruža organizacijama najbolju praksu za IT Service Management (ITSM) i preko...

Što je, odnosno, nije ITIL?
ITIL je tzv. framework (tj. skup koncepata i prakse) za upravljanje: uslugama...
Kalendar

ISO 20000 Foundation edukacija
ISO 20000 – baziran na ISO/IEC 20000-1:2018 ISO/IEC 20000 međunarodni je standard za IT Service...
ITIL®4 Create, Deliver and Support seminar/webinar
ITIL®4 Create, Deliver and Support (ITIL CDS) modul pokriva ‘core’ aktivnosti upravljanja uslugama i proširuje...
ITIL®4 Drive Stakeholder Value seminar/webinar
ITIL®4 Drive Stakeholder Value (ITIL DSV) modul pokriva sve vrste angažmana i interakcija između...
ITIL®4 High velocity IT seminar i online webinar
ITIL®4 High Velocity IT (ITIL4 HVIT) modul istražuje načine na koji digitalne organizacije i...
Interni seminari
Interni ili in-house seminari se održavaju na zahtjev klijenta. Prilagođeni su specifičnim…
Naši programi

ITIL®

PRINCE2®
